DOAN, ALI NICO GERARD (2022) MODEL PEMBELIAN KEMBALI MELALUI KEPUTUSAN PEMBELIAN : ANALISIS PENGARUH PRODUK DAN HARGA PADA KONSUMEN CAT DULUX DI AREA DKI JAKARTA DAN TANGERANG. S2 thesis, Universitas Mercu Buana Jakarta.
|
Text (HAL COVER)
01. COVER.pdf Download (696kB) | Preview |
|
![]() |
Text (BAB I)
02. BAB 1.pdf Restricted to Registered users only Download (154kB) |
|
![]() |
Text (BAB II)
03. BAB 2.pdf Restricted to Registered users only Download (271kB) |
|
![]() |
Text (BAB III)
04. BAB 3.pdf Restricted to Registered users only Download (232kB) |
|
![]() |
Text (BAB IV)
05. BAB 4.pdf Restricted to Registered users only Download (524kB) |
|
![]() |
Text (BAB V)
06. BAB 5.pdf Restricted to Registered users only Download (131kB) |
|
![]() |
Text (DAFTAR PUSTAKA)
07. DAFTAR PUSTAKA.pdf Restricted to Registered users only Download (145kB) |
|
![]() |
Text (LAMPIRAN)
08. LAMPIRAN.pdf Restricted to Registered users only Download (538kB) |
Abstract
The purpose of this study was to determine how to analyze and how much, the following influence on the significance of product quality and price on purchasing decisions that have implications for repurchasing. This research is a census, the number of objects in the population with 100 respondents. The objective to be approved in this study is to prove empirical evidence regarding variable product quality and price, on purchasing decisions in choosing wall paint products, through purchasing decisions this research will also analyze the effect product quality and price against repurchase. The results show that the variable conditions of product quality and price have an impact on purchasing decisions in the good category, as well as the effect of product quality and price on repurchases, with positive and significant results, namely in the situation, if the product quality and price are increased then, will have an impact on increasing purchase and repurchase decisions. Keywords: Product Quality, Price, Purchase Decision, Repurchase Tujuan penelitian ini untuk mengetahui bagaimana analisa dan seberapa besar, pengaruh berikut dengan signifikansi kualitas produk dan harga terhadap keputusan pembelian yang berimplikasi terhadap pembelian kembali. Penelitian ini adalah sensus, jumlahnya objek dalam populasi dengan responden 100. tujuan yang ingin disetujui dalam penelitian ini adalah untuk membuktikan bukti empiris mengenai variabel kualitas produk dan harga, terhadap keputusan pembelian dalam memilih produk cat tembok, melalui keputusan pembelian epnelitian ini juga akan meganalisis pengaruh kualitas produk dan harga terhadap pembelian kembali. Hasilnya menunjukkan bahwa kondisi variabel dari kualitas produk dan harga, berdampak pada keputusan pembelian dalam kategori baik, begitu juga pengaruh kualitas produk dan harga terhadap pembelian kembali, dengan hasil yang berpengaruh dan signifikan secara positif, yaitu dalam situasi, jika kualitas produk dan harga ditingkatkan maka, akan berdampak pada peningkatan keputusan pembelian dan pembelian kembali. Kata Kunci : Kualitas Produk, Harga , Keputusan Pembelian, Pembelian Kembali.
Actions (login required)
![]() |
View Item |